26 Mayıs 2011 Perşembe

Anlatayım o zaman

Bugün çook hastayım, dünden beri aslında. Başımı kaldıramıyordum sabah, okula da gidemedim. Çok sıkıldım aslında, internete falan girdim biraz ayılınca.
Kimseyi üzmek, kimseyi kırmak istemiyorum. Ama keyfimden kalmıyorum evde, gece saçlarımı yoluyordum geçsin artık diye, nedenini bende bilmiyorum aslında, soğuk algınlığı galiba...
Birazdan hazırlanmaya başlamam gerekiyor bir de. Onur'la ajansa gideceğiz, Naz da gelsin, sonra belki kanyona felan gideriz, uzun zaman oldu gitmeyeli...
Ama bu acı öldürüyor beni ööaağğh :(


Bir de dün Glo'yla konuştuk saatlerce, gece yarısına kadar. Çok mutlu oldum onun mutlu olmasına, umarım hep öyle olur...


Canım çok sıkkın aslında. Soyutlandım resmen ve herşey sıkıcı geliyor. Annemler odada defile yapıyor, neslihan var, teyzem var. Komik şeyler söylüyorlar ama hiçbirini duymuyorum, kulaklık taktım ama takmasam da duymuyorum. Gidip yatağıma kapanmak istiyorum. Herkes benimle dalga geçiyor sanki. O da. Okuldakiler beni böyle görse hayatta inanmazlar heralde. Tamamen değişiyorum evde, soğuklaşıyorum, gülmüyorum, gülemiyorum.
Annem saunayı boşaltsa da girsem, sıcak sıcak, rahatlasam..
Ve birisi olsa, herşeyimi anlatsam, ama sıkılmasa böyle.. 
Desene -salak mısın, çok beklersiiiiiiiiiiinnn.......
Teyzem de küçüklük eşyalarımı getirip gösteriyor, ayy daha dün gibi aklımda, küçücüktün diyor. Neden büyüdüm ki diyorum bendeeee... Off diyip gidiyor.
Off cidden. Offffffffffffffffffff............




A tout le monde
A tout mes amis
Je vous aime
Je dois partir
These are the last words I'll ever speak, and they'll set me free....


-Var kulağımda. O söylemişti bana. Söylemez olaydı.

6 yorum:

  1. 'Ve birisi olsa, herşeyimi anlatsam, ama sıkılmasa böyle.. ' kelimeleriyle aradığınız kişi; bir telefon kadar uzağınızda

    YanıtlaSil
  2. Bitanem, seni çok çok çok seviyorum, seni aramayı çok istiyorum ama ararsam konuşamam diye korkuyorum, çok heyecanlanırım çünkü, çok özledim çünküü!! <3

    YanıtlaSil
  3. Az kaldı aaz, çok çok az yahu. Ararsın, ben seni aradığımda nasıl öttüğünü ben biliriiim

    YanıtlaSil
  4. Eveeeet çok az kaldı ve heyecan artıyor :D hahahahaa ya öyle öterim de dertleşemem meselaa, senin sesini duyunca gülümserim hep :))

    YanıtlaSil
  5. Bunu bir ara deneyelim (:

    YanıtlaSil