19 Ağustos 2011 Cuma

Farewell my summer love..

Eveet Lyucian ben de tatile gidiyorum.. Biraz geç olduğunun farkındayım ama bu da ucu ucuna oldu desem inanır mısın? Zaten babamı uzatmaya ikna edemessek 5 gün kalıcaz :/ Çünkü annemin programına yetişmek zorundayız. Tanrı'm şükrediyorum tabi ki, ama 5 gün.. Önceden hep 2-3 hafta giderdik, şimdiyse 5 gün o kadar az geliyor ki. Neyse dua ediyorum uzatmak için.. :)

Annem bavulları boşaltmış gidip doldurucam şimdi kendiminkini. Bavul hazırlığını çok severim, ama açıkçası onları saunadan çıkartırken orama burama yapışan örümcek ağlarına az küfür etmedim.. Neyse, aslında şu anda oturup bunları yazacağıma gidip hazırlanmam gerek, akşam 11'de çıkacağız ve daha hiçbirşey yapmadım.. Bikinimi bile az önce aldım. Ama çok beğendim :) üstü fuşya-altı kahveli birşey, çok tatlı:)

Aslında Lyue, bugün için biraz endişeliyim.. Hani nasıl söylesem, otobüs yolculuklarında -özellikle gece- sıkıntı basıyor beni, moralim çok bozuluyor, nasıl desem mutsuz oluyorum.. Geceleri herkes yatarken genellikle uyanık olduğum için de olabilir. En azından mesaj atıcak gece kuşu arkadaşlarım olursa sevinirim açıkçası :P

O değil de ilk defa kaydıraklı havuza giricem ona seviniyorum Lyueee! Hehe çok mutluyum ondan dolayı :)
Evet bu neşeli bir blog oldu. Veya öyle görünüyor. Bilmiyorum..

Neyse annem gelip çekiştirmeden ben kaçtım bebeğimm, muah! :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder