30 Ağustos 2012 Perşembe

Nasıl yorgunum belli değil.
Bu sabah kalktığımda üstümdeki -gece boyunca uyumaya karşın atamadığım- o bitkinlik hissi, nefesimi kesen boğaz ağrısı -aslında tam anlamıyla boğaz ağrısı sayılmaz, boğuluyormuş gibi bir his- ve baş ağrısını da sayarsak şuan gayet dökülüyorum. Bir de bunun üstüne yine alerji oldum sanırım. Neden dolayı oldum bilmiyorum ama vücudumda küçük küçük kabarcıklar çıktı, ben de annemin meşhur alerji şurubundan içtim. Meşhur diyorum çünkü onu içince insanın başına gelenler bir hayli berbat. İlk yarım saat bir şey olmaz, sonra aman Tanrı'm.. Fazla sarhoş olmadan çakırkeyf modda olursun ya, heh işte öyle. Ama biraz daha kötü sanırım. Elin kolun kalkmaz, göz kapakların senin kontrolünden çıkar, vücudun bulunduğun yere en yakın yatağa doğru ittirir seni.. Ve uyursun işte. Annem söylemişti uyku yapar diye ama böyle bütün gün süreceğini de düşünmezdim. 9 saat oldu içeli ve ben 2 kere uyudum, geri kalan zamanı da gözlerim yarıya kadar kapalı halde geçirdim. Hala da uykum var.
Çektiğim şeye bak ya!
Neymiş, alerji cart curt. Başlıcam alerjiye de poff.. Daha nedenini bile bilmiyorum.
Üstüne bir de baş ağrısı.
Neyse yarın gece Kıraç konserine gidicez kuzenlerimle.
Aslında Kıraç sevmem, dinlemem pek ama eğlence olsun işte, değişiklik. Umarım güzel geçer.
Öptüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder