25 Mayıs 2011 Çarşamba

Blabla...

Başım çatlıyor ağrıdan. Gloyla konuşmam gerek. Çok önemli. Sms paketim de bitti, yapmam gerek.
Zaten 19 mayısa gitmediğimiz için neredeyse disipline yollanıyorduk. Dilekçe yazıcaz daha.
Başım ağrıyor.
Ağlamak istiyorum. O zaman daha çok ağrıyor.
Araftayım derler ya, öyle işte.
Atarax içicem. Yarın sarhoş gibi gezmeyi göze alıyorum. Nolur geçsin bu ağrı. Teyzem de geldi.
Tamam saçma bir yazı oldu. Ama yazmadan edemedim. İçimde tutamıyorum, ağlamak istiyorum!
Saçma sapan şeylerle karşılaştım eve gelince. Saçma şakalar. Biri banyodayken ışığı kapattı, bağırdım çağırdım. Sonra kıkırdadı açtı. Ve ben hepsine kızıyorum. Herkese kızıyorum.
Ben gidip bir atarax içeyim..

Hiçbirşey mutlu edemiyor.
Mutsuz edeni de bilmiyorsun.

İstediklerine sahip olup da mutlu olamamak.
Mesela şekerle kaplı bir yatakta, yastığına sarılıp ağlayan çocuk.
Mesela ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder