23 Mayıs 2011 Pazartesi

Veeee... Pris.

Onu nasıl anlatacağımı bilemiyorum açıkçası. Bugün de kendisine söylediğim gibi, tanımlayamıyorum onu.
Biz aynı şeyleri düşünen iki zıt insanız aslında. Nasıl oluyor diyeceksiniz ama öyle. Bazen tamamen farklıyızdır, ama genellikle aynı. Aynı şeylere bakarız aynı anda. Aynı şeyleri beğeniriz. Aynı anda atarız mesajları, hem de soru-cevap olarak :D dışa vurma biçimimiz çok farklıdır, ama duygularımız aynıdır genelde.
Onunla sohbet etmeyi çok severim ben. Anlarız birbirimizi.:)
Bazen küsüyoruz, çok fena şeyler yaptığımız da oluyor. Açıkçası küsmeyi hiç istemiyorum. Evet benim de hatalı olduğum çok konu oluyor ve bazen çok ileri gittiğim için adım da atamıyorum, onun da atmak istemediğini, benden beklediğini biliyorum. Söz de verdik birbirimize. Ama gene verelim, tatsızlıklar olmasın bir daha..
Ona -eskisi kadar güzel olmuyor bir türlü ama- Mark anlatıyorum, seviyorum da, mutlu olduğunu görmek beni de mutlu ediyor. 3 dilek hakkım olsa 1'ini biliyor:)
Geçen gün onu bir konuda çok üzdüğümü farkettim, o yapması gerekeni yaptı, açık davrandı, bu yüzden çok teşekkür ediyorum ona.. Ama ben de aşırı derecede üzüldüm, farkında değildim çünkü hiçbirşeyin. Evet oturdum ağladım, gözlerim şişti hatta, annemler aldılar konuşmaya çalıştılar ne oldu diye ama özel dedim, söylemedim tabi, kendim bile utanıyordum düşününce, hemen çözmek istedim, bir daha asla onu üzmeyecektim. Ve hala üzmeyeceğim. Açıkçası bir an keşke hiç tanışmamış olsaydık diye düşündüm, böyle olucaktıysa hiç olmasaydı.. Ama şimdi iyi ki tanışmışız diyorum. İyi ki ilk gün yanıma oturmuş. Dediklerine de dikkat etmeye çalışıyorum. O da benim sanırım:)
O benim ikizim evet. Ama ben onun değilim, biliyor bunu:)
Neyse.
Çok seviyorum onu, çok eğleniyoruz beraber, kalmaya gittim 2 kere, 1. güzeldi, 2.'yi sayma:D
Kısacası; O BENİM EN İYİ ARKADAŞIM. VE NE OLURSA OLSUN, ÖYLE KALSIN, NOLUR<3

8 yorum:

  1. Şey. yerim ismi resmi de şeyetmiş. Bak, ben o gün seni hiç üzmek istemedim kendini dikkat etmek zorunda hissetme o konuda lütfen. geçti gitti o konu unutalım. ikiz, temam ikiz. şey. küstük biz yine mesajda biraz önce de, seviyorum ben seni ama yarraaaaam.

    YanıtlaSil
  2. Tabiki şeyettiiim:) Biliyorum beni üzmek istemediğini, ben de seni üzmek istemedim, ama ikimiz de üzüldük nedense, evet haklısın en iyisi unutalım:)
    Ve şey. Ben de seni seviyorum yarrraaaaam!!!

    YanıtlaSil
  3. hey. Öyle okuyayım dedim. Olanları hayırladım birde, bu yazıdaki mevzuyu. ama seni çok seviyorum be ibne. Eski bizi özledim hem. Aramıza ayşeler girdi. Marklar, Tarkanlar.. Keşke girmeselerdi. SENİ ÇOK ÖZLEDİM :( Eskisi gibi olsak ya. Çıkışlarda sadece BİZ, 2MİZ. Eğlensek. O asağıdaki burgerdaki gibi hoş sohbetler etsek. Sonra dondurma alıp kazıklansak. Artık hiçbirşeyin lafını etmek istemiyorum aramızda. Para, birileri, bencillikler.. hiçbirşey. Hani olur ya öyle aralarındaa teklifsizlik. şimdi aklıma gelmedi başka kelime "teklifsizlik" didim. Olmadı googlea yaz anlamını öğren benim uyuşuk arkadaşım.Seviyorum seni, ikiz. Bu yazıyı oku da öyle cevap ver :P

    YanıtlaSil
  4. Bu yazıyı okudum ve cevap veriyorum :P
    Ben de aynı fikirdeyim ibneem. Eskiden herşey daha güzeldi, aramıza giren onca şeyden önce. Daha mutluyduk değil mi? Ama ben de yine istiyorum o zamanları. Ne yapacaksak 2miz yapalım, kazıklanacaksak 2miz kazıklanalım. Keşke eski günleri yaşasak gene, belki de yaşayabiliriz yeniden.. :) bu arada anladıııım 'teklifsizlik'i herifim merak etme, benim de aklımdaki mana o ama kelime bulunmuyor değil mi? O olsun kelimemiz o zaman, ve öyle olalım aynen dediğin gibi. Böyle şeylerin lafını etmeyelim, olması gerektiği gibi olsun, en iyi arkadaşlar arasında.. Ve
    BEN DE SENİ SEVİYORUUUM İKİZ! bak benden daha güzel olmana izin veriyorum doğum gününde :P (çok da güzel olma tabi)
    O değil de;

    Herif'im, iyi ki varsın! <3

    YanıtlaSil
  5. Dönüp dolaşıp bu yazıya yorum yapan bir ben. Burdaki konunun ne olduğuna bakıyorum da fbtaki mesajlardan. Konuşmalarımızı görüyorum falan. Utanıyorum kendimden. Çok mu çok kötü biriydim ben 9dayken ya ? Bunu sorunca ilk aklına geleni söylesene. Çünkü bana dünyanın en iğrenç insanıymışım gibi geldi. Sonra çok güzel yazışmalar da gördüm aslında. Bazen cidden bencil bir pislik oluyorum diyelim biz ona.
    Zaten bu yazıda bahsedilen sorunun sebebini bulmaya çalışarak facebooktaki yazıları okuyordum ve bulduğumda O KADAR saçma geldi ki, anlatamam. Saçma sapan sebeplerden iyi anlaştığım birine, kimyalarımızın tuttuğunu birine bunu yapmamalıyım. Birde bazen birbirimize kızsakta, aynı fikirde olmasak yada davranışlarımızı beğenmediğimiz noktalar olsa da günün sonunda seviyorum ben seni. <3

    YanıtlaSil
  6. Hani şimdi burda seni hep sevicem, sonsuza kadar yayındayım gibi şeyler yazmak istemedim. Burası sanki yıllar içinde arkadaşlığımızın ilerleyişi gibi olmuş, 2012deki aradaki boşluk ve durgunluk. Sonuç olarak kimse kimsenin yanında sonsuza kadar değil. Bazen tartışma, kıskançlık hoş olmayan şeyler olsa da seni şuan çok sevdiğimi yazmalıyım. İlersini de zaman gösterecek. Her yıl böyle yazsak süper olmaz mıydı ya. Hoşuma gitti bu kronoloji.

    YanıtlaSil
  7. Ilk once sorunu cevaplamaliyim saniriim. Bebegim, sen dusundugun gibi biri degildin tabi ki, zaten oyle biri olsaydin o zamanlar bff olmazdik degil mi? Herkes birbirini kirabilir hayatta, ben de seni cok kez uzmusumdur, ama onemli olan o ki, uzerinden 2 seneden fazla gecmesine ragmen arkadasligimiz hala (hatta daha iyi sekilde) devam ediyor ve her ne kadar araya kirginliklar, kiskancliklar, uzun sureli kuslukler girmisse de sonunu en kotu durumlarda bile tatliya baglayabildik ve iste bu yuzden birbirimizin yanindayiz. Bence de uzun vadeli sozler vermeye gerek yok. Bu bir seyi degistirmez ki.
    Bu kronoloji benim de hosuma gittii ve kesinlikle yazmaliyiz her sene (yazmadilar). Saka bir yana, seni seviyorum gotosuuuum, iyi ki baslamis arkadasligimiz ve umarim uzun yillar boyunca da devam eder :)

    YanıtlaSil
  8. Ulan gene aradan yillar gecmis ve ben kendimi bu yazida bulmusum.. Cok komik degil mi surekli bu yazidaki aglatmali seyi unutup ne olduguna bulup ya da suanki gibi bulamayip ama gene de cok pisman hissedip senden ozur dilemem?
    Simdi aramiz her zamankinden iyi diye dusunuyorum cunku igrenc bir insan olmayi biraz da olsa biraktim ve seni ozlerken gozlerim doluyor suan. Oyle cok seviyorum de kalbimden tasiyor. Askim seni cok seviyorum ve seni uzdugum her sey icin o kadar pismanim ki. Ama gucum yettigince de senin yaninda olup mutlu olman icin ugrasacagim. Sanirim o yuzden sana aldigim o bir suru hediyeler vs. Cok seviyorum, pismanim, mutlu ol istiyorum. Askim benim, en guzel seyler senin olsun. Benle ya da bensiz sen, annen, ailen berrinkusum memosum hepiniz en guzel hayata layiksiniz. Seviyorum hepinizi. <3

    YanıtlaSil