26 Ağustos 2012 Pazar

Moderen'imle bi karar verdik nefret ettiğimiz şeylere dair bir blog yazıcaz. Şimdi -nefret edilesi oldukları için gündeme getirilme haklarını elinden alamayız ki- cinsinden şeyler yazıp uzunca felsefe yapmak istemiyorum bu yüzden direk konuya girmek en iyisi :)
Evet başlıyorum.

1) White Chocolate Mocha
Eveeeeeet hepinizin -yani %99'unuzun- sevdiği, Starbucks'ın gözdesi olan o içecekten tam anlamıyla NEFRET EDİYORUM. Şahsen benim elime beyaz çikolata, süt ve kahve verilse onları birbirine karıştırmak yapacağım son şey olurdu ki keşke bu konuda yalnız olmasaydım. Aslında tam bir beyaz çikolata aşığıyımdır. Ama o bardağı ağzıma götürüp -beyaz çikolata kokusu eşliğinde- bir yudum aldığım zaman.. OH MY GOD o keskin kahve tadı da neyin nesi öyle?! Bir de öyle acı ki. Şeker eklesen daha da garip bir hal alıyor. Kısacası; Latte akar.

2) Papaz Eriği
Böğğğğğğğkkk! Yaz aylarının kabusu haline geldi artık benim için. Marketlerde, sokaklarda, hatta herkesin elinde gezmek zorunda mısın salak meyve?! Tadı da güzel olsa bari. Ekşi ekşi ıyyk, nasıl yiyorsunuz Allah aşkına mantığını bana da söyleyin de artık kurtulayım şu tiksintiden -.-

3) One Direction
YETEEEEEEEEEEEEEEEER!!! Hayır şarkılarını beğeniyor olabilirsiniz anladık. Tipleri tatlımsı onu da anladık. Ama artık şu çocukları abartıp abartıp kafa sikmeseniz diyorum kızlar ya. Yemin ederim sırf şu Twitter'daki TT'ler bile onlardan tek kelimeyle soğutmaya yetiyor insanı. Bi Türkiye'ye gelseler de kurtulsak! HAYIR BANA NE SEVİYORSAN ÖLÜYORSAN GEBERİYORSAN?! BANA NE. Aç şarkılarını dinle, fotoğraflarına bak salak salak sırıt, al posterlerini duvarına as ama BENİ BUNALTMA. RİCA EDİYORUM.

4) Uzuuuun Etekler
Öncelikle söylemeliyim ki şu yeni moda 'bileğe kadar gelen genellikle tül etekler' uzun boylu insanlar için dizayn edilmiş kızlar. Hayır onu giyip yarısıyla yerleri silince hiç de güzel veya tatlı veya seksi artık her neyse- görünmüyorsunuz. Benden söylemesi; iğrenç görünüyorlar.

5) Tırnaklarıma Laf Eden Bitcheeees!
UZUN TIRNAK BİR SEÇİMDİR VE BU KİMSEYİ İLGİLENDİRMEZ. Sorry.

6) Blackberry
Rivayete göre bir gün 2 adam oturmuş, biri diğerine "Hey dostum, hadi dünyadaki en kullanışsız, en itici, en anti-estetik telefonu yapalım, insanlar da onu güzel zannedip alsınlar rengarenk kılıflar takıp havalı olduğunu düşünsünler ahahahahahha" demiş ve diğeri de bu olağanüstü fikri onaylayınca ortaya Blackberry çıkmış.

7) İnatla "de"leri ve "ki"leri Yanlış Ayıran İnsanlar
Yahu kaç sene boyunca Türkçe, Edebiyat, yahut Dil ve Anlatım dersi görmüşsün. Ve kaç sene boyunca 'Anlatım Bozuklukları' diye bir konu kıçını yırta yırta, tepine tepine çıkmış karşına, "ŞÖYLE OLUNCA BİTİŞİK YAZILIR, BÖYLE OLUNCA AYRI YAZILIR" diye bağırmış çağırmış. Ve sen hala ve hala "benim ki", "sende gelsene" vs. (bak örnek verirken bile tiksindim) diye yazıyorsan onları, kusura bakma nefret uyandırıyorsun bende.

8) Harry Potter vb.
Evet bilim kurgu filmlerin çoğusundan nefret ediyorum. Yoksa fantastik mi demeliydim? Özellikle şu başlıktaki isme sahip olan seriden. Çok özür dileyerek söylüyorum ki -çünkü bunu okuyanların çoğusu şuan sinir oluyor bana- o uyduruk karakterlerden de, o uyduruk senaryodan da, filmden de nefret ediyorum.

Bu liste böyle uzaar gider. İlk 8 tanesini yazma ihtiyacı mı duydum, yoksa şuan aklımdakiler bunlar mı bilmiyorum. Neyse.
Beni seven böyle sevsin.

4 yorum:

  1. :)) "harry potter ve ki-da olayı" bende de var lan

    YanıtlaSil
  2. 1) Wayt çaklıt moka içeceğime moka karamel latte içerim çook daha iyidir.
    2)Papaz eriği nedir ya
    3)one direction; hep tipten kazanıyorlar
    4)Sadece uzun etek değil, bunu gibi bin tane giysi sayarım
    5)Tırnaklara saygım vardır, gitar filan çalmak için lazım oluyor çünkü. Tırnak demişken bir erkek olarak ayak parmaklarımın en tipsizlerine oje sürerim, kokusunu seviyorum keratanın :)
    6) Dokunmatik ve klavyeli tüm telefonlar bitttt.
    7)Yazım hatası da bittt.
    8)Burda bi ayrılığa düşüyoruz biraz, hadi harry potter neyse de, ancak fantastik filmler candır.

    YanıtlaSil
  3. Hani bana bir kere demiştin ya annem hiç sevmez bilim kurgu izlemek belki ben de o yüzden doğru düzgün izlemedim, sevmiyorum falan. Bence sebep bu. Mesela çizgi filmleri seviyor musun? Ya da seviyor muydun ? O da fantastik bir evrendi. Yani önyargısız düşün bir, bu dünyadan bambaşka bir evren yaratıp o bambaşka evrendeki bambaşka sorunlarla verilen bir savaş var. Bu evren senin ilgini çekmeyebilir çok normal. Ama binlerce farklı evren var ve senin de hayalini kurduğun bir tanesi illa ki yapılmıştır, dikkatini çeker. Buna artı olarak nasıl bir hayal gücü gerektirir bunu yapmak, ona da ayrı hayran kalıyorum. Denemelisin aşkım, öyle karar vermelisin. Hp evrenini, Lotr evrenini, uzay evrenini seveceksin diye birşey yok ama senin de seveceğin bir evren vardır. *Ve bilimkurgu türüne aşık kız konuştu*

    YanıtlaSil
  4. Ben de aynı şekilde düşünüyorum aşkım, hatta her ne kadar sevmesem de (o küçüklüğümden gelen duygu yani), hani o kadar fanı olan insanları görünce, hani "acaba ben de o yaşlarda izleseydim, deneseydim onlar gibi olabilir miydim?" düşüncesi de aklımdan geçmiyor değil bazen. Ama senin de dediğin gibi, "bir yaşı var onlardan alınan zevkin" ve sanırım biraz geç kaldım :)

    YanıtlaSil