18 Mayıs 2011 Çarşamba

Bee haappyy aanndd goo awaay....

Festival haftası...
Bir mutlu geçiyor bir mutsuz, aslında konserler falan mükemmeldi, gösteriler.. Ama işte içimizde birşey var, o olmayınca olmuyor, olmuyor işte :) Nazz, anla beni dostum :D
Bugün ordaydı, ama çok soğuk davrandı. Hep ben konuştum. O ise yalandan gülümseyip kısa cevaplar verdi. OFF LANET OLSUN KİMİ KANDIRIYORUM BEN?


Kimi  kandırıyorum? Kendimi mi? Çok saçma. Offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff........................
Boşveriyorum aslında. Bunun imkansız olduğunun en çok ben farkındayım. En çok ''Saçma ya'' diyen ve en çok bağlanan da benim. Neyse bu konuyu geçsek iyi olucak...
Nerde kalmıştım? İşte bakmadı, konuşmadı, gitti oturdu sadece. Neyse gitsin. Sevmiyorum onu zaten.

Onun dışında okul falan iyi gidiyor, bu hafta ders yok rahatız, ama haftaya hocalar edicek ağzımıza, bok sınavlar başlıyor. Hepsinden kalıcam gene. Biliyorum. Puuufffffffff.....
Bu günlük bu kadaar yarın yazarım.

Muck.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder