23 Mayıs 2011 Pazartesi

Gloria o. Bitane o.

Anlatılmaz yaşanır ama anlatayım ucundan:)
O benim tatilde hep yanımda olan kişi, can dostum, kardeşim :) herşeyimi paylaşabileceğim insanlardan biri. Ve tabiki İstanbul'a gelmesini en çok istediğim kişi. Onunla bütün gün beraber olmak, sohbet etmek isterdim, gezmek.. :) Hiç yalnız bırakmazdım zaten burda olsaydı, kaçırırdım heep !
Örnek arkadaş diyebiliriz ona. Sizi en iyi anlayan ve dinleyen arkadaş. Bir başka o, canım o..... <3
Onu çok özledim, hep mesajlaşırız, ama görmeden olmuyor işte. Ama İstanbul'a gelemiyor:((
Bir günlük bile gelse çok sevinirim, bütün gün gezeriz, tabi sarılmaktan zaman kalırsa:)))
Gloria Jeans'a gidicez onunla, söz verdik :D
Annesini de çok severim ve çok özledim, Didem abla arkadaş gibi bir anne, çocuksu biraz, çok iyi anlaştık :D
Bu arada blogunu çok beğeniyorum. İfade edilemeyenleri ifade ediyor. Okurken ''evet ben de bunları yaşıyorum aslında'' diyor insan..
Bir de ''Don't çaktır'' kalıbını keşfettik onunla :)
Ve tabi ki havuza takla atarak zıplamayı öğretti banaa, ondan sonraki kameraya çektiğimiz girişlerimi hatırlıyordur belki:)))

Dip not: Günlüğüme yazdığı yazıyı hala okuyup duygulandığım, İngilizceyi en rahat konuştuğum, beraber 'Waboba' oynayıp deli gibi eğlendiğim kişi, İSTANBUL'A BEKLENİYORSUN, NE ZAMAN OLURSA OLSUN, AMA BİRAZ ÇABUK OLSUN ;))

<3
<3
<3

2 yorum: