14 Mayıs 2011 Cumartesi

Don't worry..

-Diyor herkes.
Nasıl yani?
Mümkün mü ki?
Benim için değil.

MERDİVENLER-
Evin en sevdiğim bölümü. Bilmem, derdimi paylaşıyorlar sanki.
Oturdum merdivenlere ağladım geçen gün. Evde kimse yoktu. Dayadım başımı. Saatlerce..
Kimse gelmesin istedim o an, kapı çalmasın. Ve çalmadı da. Sanki zaman rahatlamamı istiyormuş gibi, minnettarım ona.... Belki birilerinin olmasını isterdim.. Ailemden değil ama. Gloria belki. Omzunda ağlardım. Çok özledim onu, ''içten'' diyebileceğim insanlardan. Belki Naz da olabilirdi. Ama o zaman kıkırdardık durmadan.:)
Konuşup dertleşebileceğim çok kişi var aslında, ama istemiyorum, çünkü onlar ''da'' bir gün beni yüzüstü bırakacaklar. 'En iyi arkadaş' diye birşey yok aslında. Var mı? Naz bunu okumasın ama, şaka yauu. Var, Naz var:)

Big Big Bang'i dinliyorum bir yandan. Kulaklığımı aşağıdan almaya üşendim. Yüksek sesle dinliyorum, annemler idare etsin artık.. Neyse.
Hayatımın Big Bang'ini bekliyorum desem çok mu klişe kaçar? Ama bekliyorum cidden, olucak mı acaba? Beni ciddi anlamda seven biri olucak mı? Herşeyimle? Sevgili olarak değil, genel olarak, arkadaş olarak, dost olarak.

Annem max almış bana. En sevdiğimden, ÇİKOLATALI<3
Canım annem, en sevdiğim insan, hayatta kıyamam ona, mutlu olsun hep, HEP, her zaman..:)

Herneyseee......................
Sanırım gene merdivenlere gideceğim.
Korkuluklara tutunacağım. Ağlayacağım.
Sonra da; birşey olmamış gibi aşağı ineceğim. Anneme gülümseyeceğim. Sonra uyurum.
Böyleyim işte, bilmek isteyenlere...

:)

2 yorum:

  1. en iyi arkadaş diye birşey var evet, ne kadar kimi görürsün bilmiyorum ama var. ve kesinlikle hayatında önemli yer kaplayan insanlar olucak, sabırlı ol biraz bebeğim. merdivenlerin yerini tutabilecek, korkuluklar yerine sarılıp ağlayabileceğin, yeri geldiğinde güleceğin insanlar da olucak. yeter ki bekle, unutma ki 6 aylık olan benim.

    YanıtlaSil
  2. Tatlım teşekkür ederim, sabırlı olacağım. hayatımda çok önemli yer kaplayan insanlar var, sen de onlardan birisin tabi ki, beni en çok anlayan insanlardan:) sadece sorun bende sanırım, güvenmekle ilgili değil, sadece kimseye anlatamıyorum işte bazı şeyleri, bazen kendi kendime oturup ağlamak istiyorum. Aslında asıl nedeni kimseyi kendi sorunlarımla üzmek istemiyorum, özellikle de en yakınlarımı, ama bazen dayanamayıp anlatıyorum... iyi de geliyor aslında, sadece kendimi suçlu hissediyorum... Yerim seni aşkım benim<3

    YanıtlaSil